Sunday 20 December 2015

Paste a la Ana

   Buna dimineata! Intr-una dintre postarile saptamanale v-am aratat niste paste cu sos alb. Am descoperit aceasta reteta simpla si gustoasa la prietena mea, Ana care, dupa cum chiar ea s-a laudat, l-a cucerit pe iubit cu ele :) Ea le-a preparat cu muschiulet de porc (eu le-am facut cu sunca de pui) dar credeti-ma ca sunt la fel de bune chiar fara nici un fel de carne, asa cum prefer sa le prepar de regula.

   Ingrediente:
  • 200 g muschi/sunca
  • 1 kg ciuperci 
  • 2 cutii mici smantana de gatit
  • putin ardei iute
  • unt / ulei
  • piper
  • sare
  • paste (ea le recomanda pe cele de la Barilla)

   Mod de preparare:

   Se taie muschiul/sunca in fasii iar ciupercile julien. Se pune untul/uleiul in tigaie si se lasa carnea la calit, pana prinde un strop de culoare. Apoi se adauga ciupercile si smantana. Se lasa putin pana cand se fac. In acest timp se pun pastele la fiert.  Adaugati piper, sare si ardei iute dupa gust si preferinte. Daca doriti puteti adauga si alte condimente sau ierburi, mancarea va avea si mai multa savoare. Simplu nu? :)


   Varianta cu sunca de pui, ardei iute, cu paste farfale. (Sosul se lasase la fund de aceea par mai uscate dar le-am amestecat si s-a rezolvat.). Mama a mancat cu mare pofta si chiar m-a felicitat :)



   Varianta fara carne, fara ardei iute, cu paste fusilli. Asa le prefer pentru ca le pot manca si miercurea si vinerea cand nu consum deloc carne.
  

    Cu sau fara carne, secretul sta in sos care trebuie sa fie din belsug!

   Pofta buna!

   

   Va pup si va doresc o duminica deosebita!

   
   Pe curand...

4 comments:

  1. Imi plac pastele,am incercat si eu aceasta varianta. Pupici.

    ReplyDelete
  2. Arata bine, poate incerc si eu dupa nce mai terminam din bunatatile de Craciun. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Sa imi spui daca iti plac.Te pupacesc!

      Delete