Thursday 7 January 2016

Christmas 2015

   Neata! Anul trecut am decorat de pe 3 decembrie, de vreo doi ani incoace incerc sa fac acest lucru cat mai devreme posibil pentru a ma satura ca lumea de atmosfera de sarbatoare. In aceeasi zi am reusit sa impodobesc bradul si sa si aranjez ici colo, prin casa. Organizatul, aranjatul si curatenia sunt terapeutice pentru mine asa ca aceasta operatiune chiar mi-a ridicat moralul dupa ce totul era la locul sau. Bineinteles ca am facut multe poze atat pentru blog, cat si pentru arhiva mea personala. Imi place sa le ravad in cursul anului si sa imi amintesc cum a fost atunci. Tineti-va bine ca urmeaza 40 de poze! :D



   Deasupra arcadei de la intrarea in bucatarie.



   Deasupra coltarului din bucatarie. Aceasi scena am realizat si anul trecut dar de data aceasta am adaugat o scrita din lemn, facuta de Silviu, pe care am atarnat un Mos Craciun care pare ca urca pe acoperis ca sa ajunga la horn :)



   Pe masa de cafea din sufragerie. Fata de masa este de la mama si cred ca acoperit frumos suprafata de sticla.



   Tavita si farfurioarele fac parte dintr-un set de cafea turcesc primit de la mama. Am indepartat canutele si am asezat pe ele cate un clopotel iar in centru am pus un bradut de lemn, facut de Silviu si pictat de mine.





   Am avut o inspiratie de moment si am creat acest aranjament simplut. Cana este facut de Silviu si data cu ulei pentru a nu se crapa. Am legat cu sfoara doua crengute mici de brad din plastic, de care am prins o fundita. Am umplut cana cu nucile pictate de mine acum doi ani.



   In fata televizorului am pus doua candele, niste siraguri de bilute aurii, argintii si rosii, printre care am strecurat o decoratiune formata din litere (Merry Christmas), care se desprinsese de la ceva. La fiecare capat cate doua fundite aurii din organza, peste care am suprapus alte doua rosii.



   De manerele dulapurilor de la biblioteca am prins cate o fundita rosie care avea stelute din sclipici auriu.



   Tot pe biblioteca, intr-un colt unde tin cate carticele si o cutie cu nisip, am pus lumanare in forma de stea, facuta de noi.



   Bradul a avut ca in fiecare an o decoratiune noua, mai exact sosetuta trimisa de Mila (click pentu a accesa blogul) si beteala mare verde cu alb la varfuri. Am luat-o pentru a da iluzia ca bradul este mai stufos. Ma tot gandesc de cativa ani sa cumparam unul mult mai aspectuos decat acesta. Sper sa putem investi in asa ceva Craciunul viitor.
   Bradul am vrut sa il decorez cu auriu, argintiu si rosu, folosindu-ma de aceleasi decoratiuni facute acum doi ani de noi si doar cateva altele care mi s-au parut frumoase. Am aflat ulterior ca acestea erau si culorile recomandate pentru acest Craciun. Asadar bradul nostru a fost in trend, total intamplator. Se pare ca am intuit bine :)

























   Sub brad am avut o candela din lemn, plina cu bomboane mentolate, cu cacao si fructe.



   O alta fundita prinsa de manerul dulapului de pe holul camerei noastre.



Iar de manerul dulapului meu cu accesorii am prins o funda mare, de care am prins un carlig din lemn.





   In stanga biroului am asezat pe un servet de bambus o decoratiune din material, pe care am umplut-o cu bomboane sa mai ciugulim cand si cand. De jur imprejur beteala albastra iar in spate doua ghivecele cu lumanari si un ambalaj de la o ciocolata, care mi s-a parut ca da bine datorita imaginii de pe el.



   Chiar deasupra, un alt bradut auriu ca cel de pe masa din sufragerie, cu un Mos Craciun si un con de brad in fata CD-urilor. Iar putin la dreapta o cana haioasa, in care pastrez cativa ardei iuti pentru a pune semintele in pamant.





   Pe prima polita, in coltul din stanga, coltul lui Silviu, doua conuri de brad in paharele si alte suveniruri adunate de Silviu din plimbarile noastre prin diverse locuri. Masina din lemn este cumparata de mama de la Muzeului Satului iar inauntrul ei am pus o ghinda si am prins un alt carlig din lemn, pentru un aspect dragalas.





   In coltul din dreapta, am pus laolalta toate suvenirurile mele: doua lumari, cea galbuie este facuta manual din ceara de albine, un cosulet cu felii de lemn si o bucatica de busuioc, langa el un clopotel chinezesc, ambele de la mama. In spate un set cu brelocuri cumparate de la Muzeul Satului iar in stanga doua felicitari de la Mila (click pentru a accesa blogul), in fata carora am asezat doua cani facute de Silviu.



   Pe cea de-a doua polita am bratari insirate pe suporturi. Am pus beteala albastra iar in cemtru un om de zapada si o candela.



   De manerul dulapului soldat am prins un carlig din lemn ca o decoratiune pentru pasarile mele care au coliviile desupra. Daca as fi pus ceva chiar langa ele sigur am fi ros si le-ar fi facut rau asa ca am ales acest compromis ca sa fie si pentru ele sarbatoare nu? :)



   Unul dintre dulapurile suspendate de deasupra patului. Cele doua placute sunt facute de Silviu si pictate de mine iar sacosica este din fetru si desi se potriveste mai bine toamna, nu am putut sa o iau de acolo, e atat de draguta.



   Decoratiunile pentru broscuta testoasa de pe masa pe care este acvariul sau :) Pentru toata lumea a fost Craciun :)


   In afara de decor, m-am gandit sa va arat si cateva cadouase interesante.



   De la Flory si Mihai. Bomboanele au fost grozave iar Silviu si-a bagat si el degetelele :))



   Ceva ce imi doream de mult, inca de cand am aflat ca exista asa ceva. Parfum pentru poseta, cu suport metalic. Se poate reumple sticluta. 

   Eu stiam si imi doream varianta din imaginea de jos, care se numeste Travalo dar sunt foarte recunoscatoare si pentru cel primit.





   Jeleuri dragute si gustoase asezate pe bete din lemn, de la mama :P




   Sa aveti o zi frumoasa! Va pup!

   Pe curand...

2 comments:

  1. Vai, ancum imi pare rau ca nu am facut si eu atatea poze la decoratiunile mele. si mie imi place sa am amintiri, pozele sunt importante in viata mea, imi place sa ma uit la ele dupa un timp :)
    Cred ca ai avut un ambient de Craciun foarte placut la tine acasa! Imi place tare mult cum arata masuta de cafea! Am si eu o fata de masa de la mama, tot de Craciun, si am pus-o pe masuta din sufragerie. Desi masuta e mai marisoara, se pare ca fata de masa e si mai mare. Arata bine dar abia astept sa o schimb :))

    Eu iti urmaresc blogul de ceva timp. Daca vrei, poti sa ma vizitezi si tu :) Am o postare mai veche (nu ca as avea asa multe) in care am pus cateva poze si eu cu cateva decoratiuni.

    Te pup si ne citim :)

    ReplyDelete
  2. Evelyn H,

    Imi cer scuze, nici nu am stiut ca ai blog dar am remediat situatia ;)

    Multumesc mult pentru ca ma citesti si mai ales pentru ca mi-ai spus asta,este important pentru mine.

    Fata aceasta de masa o tineam intr-un sertar si o pastram pentru cand o sa ne mutam singuri dar cum clipa aceea nu e foarte aproape,am decis sa o asez pe masa si bine am facut pentru ca gandind la timpul viitor nu mai traim prezentul.

    Te pup!

    ReplyDelete