Friday 6 May 2016

My week in photos (210)

   Buna! Pozele saptamanii trecute sunt aici, sa le vedem.


   Luni / Monday (2)



   Ro: Clatite cu spanac.

   En: Crepes with spinach.




   Ro: Iubesc compotul!

   En: I love compote!



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Miercuri / Wednesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Joi / Thursday (3)


   Ro: M-am intalnit cu Flory si am mers la Pizza Hut. Eu am comandat doar un cheesecake cu blat din nuci si dulceata de capsune.

   En: I met Flory and went to Pizza Hut. I only ordered a cheesecake with nuts crust and strawberries jam.




   Ro: Ea a vrut o pizza Carbonara si un profiterol.

   En: She wanted a Carbonara and a profiterole.




   Ro: In mall Afi Palace Cotroceni.

   En: In Afi Palace Cotroceni Mall.



   Vineri / Friday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Sambata / Saturday 


   Ro: Inainte de slujba de Inviere.

   En: Before the Easter church service.



   Duminica / Sunday (2)



   Ro: Lumina sfanta!

   En: The Holy light!




   Ro: Ne-am intalnit cu Teo si ne-am plimbat prin Herastrau.

   En: We met with Teo and we took a walk in Herastrau.


   Sa aveti un sfarsit de saptamana superb! Va pup!

   Pe curand...


4 comments:

  1. Si mie imi place mult compotul, mai ales cel de cirese/visine. Un weekend frumos, Ela! Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn H,

      Si mie tot acela imi place pentru ca este aromat :)
      Merci!
      Te pup!

      Delete
  2. Compotul, iubirea vietii mele :))) Abia astept sa dau iama in camara mamei :))) Iar din comert imi place cel de visine de la Lidl. Doamne, deja salivez. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra,

      Cel de visine este demential!Aromaaaa lui ma innebuneste :))

      Te pup!

      Delete