Monday 18 July 2016

My week in photos (218 & 219)

   Neata! Sa dam drumul pozelor pentru ca iar am lipsit si am ramas in urma. Dar mai intai un mic update: tensiune scazuta, varsaturi, ameteala, ambulanta, spital, stres, recuperare, detasare, normalitate. Astea sunt ultimele "evenimente". Ca sa nu credeti ca a fost totul sumbru, am avut si cateva momente de relaxare, de libertate si chiar putiiiiina distractie. Saptamana trecuta eu si Silviu am implinit 10 ani de relatie, moment care a fost incununat de un gest foarte frumos din partea lui (nu, nu m-a cerut, chill! :D), ceva simbolic care va tine o viata intreaga... Sunt curioasa daca ghiciti despre ce este vorba ;) 


   Week 218:

   Luni / Monday 


   Ro: Specialitatea zilei :))

   En: Specialty of the day :))



   Marti / Tuesday 


   Ro: Gunoierul familiei :D

   En: The family`s scavanger :D



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Fata de dupa somn :P

   En: The after sleep face :P



   Joi / Thursday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Vineri / Friday  


   Ro: Cu mamai pe canapea.

   En: On the couch with mommy.



   Sambata / Saturday 


   Ro: Lucram iar Silviu a venit sa ma vada si mi-a adus si acest trandafiras superb intr-o culoare aprinsa.

   En: I was working so Silviu came to see me and brought me this gorgeous rose in a bright colour.



   Duminica / Sunday 


   Ro: Gata de plimbare!

   En: Ready to go out!




   Week 219:

   Luni / Monday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Marti / Tuesday 


   Ro: :)

   En: :)



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Tricoul meu preferat de purtat prin casa.

   En: My favourite T-shirt to wear around the house.



   Joi / Thursday 


   Ro: Bucuroasa ca ma simteam mai bine.

   En: Happy that I was feeling better.



   Vineri / Friday (2)



   Ro: Moment de incantare in fata focului.

   En: Moment of delight in front of the fire.



   Sambata / Saturday (5)


   Ro: Omleta cu cascaval si spanac pentru Silviu.

   En: Omelette with cheese and spinach for Silviu.





   Ro: Au trecut 40 de zile...

   En: 40 days have passed...




   Ro: Atat de dragute!

   En: So cute!




   Ro: Splendoare in iarba!

   En: Splendor in the grass!



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Cumparaturi.

   En: Shopping.




   Ro: La plimbare.

   En: Going for a walk.



   Sa aveti o saptamana fabuloasa! Va pup!


   Pe curand...


No comments:

Post a Comment