Thursday 6 October 2016

Birthday 2016

   Salutari! Dupa cum va spuneam in ultima postare, ziua mea de nastere mi-am petrecut-o calatorind. Mai inati am fost in orasul sufeltului meu, Sinaia, am trecut putin si pe la Manastirea Caraiman din Busteni si apoi ne-am indreptat catre Hanul Dracula din Danes. Daca nu ati fost niciodata duceti-va neaparat! Intrati pe site, cititi descrierile lor si cautati poze. Au doua locatii, ambele superbe. Noi am fost acum cativa ani si de atunci ne tot gandeam sa revenim, iata ca a venit momentul. Mancare buna, liniste, natura. Ce sa mai doresti? O mica avertizare: nu este semnal asa ca daca sunteti dependenti de net... :))Dar sincer cui nu i-ar prinde bine o deconectare de social media once in a while?! So go and enoy.
   Normal ca v-am pregatit multe poze din acea zi superba, asa ca haideti sa le vedem.

































































   Ciorba cu legume. Imi era foarte pofta asa ca am mancat-o pe nerasuflate.



   Printre feliile de castraveti erau sicateva felioare de ceapa pe care i le-am dat lui Silviu pentru ca in majoritatea timpului o evit.





   Bulzul mult poftit de Silviu si feliile mele de ceapa :D Incepuse sa manance cand am realizat ca nu am facut poza pentru blog asa ca l-am oprit. This happens a lot :))))) 



   Pentru ca vroiam sa devorez si un desert am comandat ceva ce nu mai  mancasem niciodata, ceva specific acestui anotimp si anume piure de castane. Yuuuuuuuuummmmmmm!!!!!!!! Daca nu ati incercat pana acum you HAVE to! It`s amazing!





   Pe langa frumoasa excursie, Silviu mi-a mai daruit un ghiveci cu lavanda si un tablou.









   Ne-am intors acasa la 1 noaptea, dupa un drum istovitor de 5 ore!!! Dar a meritat. Asa zile de nastere sa tot fie! ;)

   Cercei - No name
   Cercei argint - No name
   Geaca piele - Garage
   Sac - No name
   Bluza - No name
   Pantaloni - RE&H Jeans
   Sneaker wedges - http://www.depurtat.ro/
   
   
   V-am pupat!

   Pe curand... 
   

4 comments:

  1. La multi ani! Foarte frumos pe acolo, am mers si noi in luna de miere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia`s Choice,

      Multumesc! :)

      E superb!

      Delete
  2. Niste imagini minunate! Nu am fost pe acolo, dar cu siguranta ca mi-ar placea :)
    Ce pofta mi s-a facut de piure de castane! Nu am mai mancat de foarte multi ani.. Dragalas tabloul, si florile, clar. Unde ai sa le pui? In bucatarie ar arata frumos :)
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn H,

      Si eu m-am gandit tot la bucatarie dar cum nu stam singuri... Tabloul este in dormitorul nostru ca sa il vad cum ma trezesc. Florile vor sta in alta parte pentru a nu le papa Lamaita (canarul). :))

      Te pup!

      Delete